Detta är jag

Hej och välkommen till min kakblogg. Jag heter Lena och min stora passion i livet är att baka. Jag är en glad amatör och provar gärna på nya recept, men har också mina gamla favoriter som jag bakar om och om igen. Jag blir lycklig av att baka. Jag bakar allt möjligt, men det roligaste är nog att göra tårtor och att dekorera dem. Där är jag inte så proffsig som många andra, men jag jobbar på det.
Här har jag tänkt dela med mej av alla mina miljoner recept och hoppas att någon blir inspirerad.
Och kom ihåg: DEN SOM NJUTER ALLTID NJUTER ALDRIG



Kommentarer
Postat av: Pamela

Hej! Va kul att du har börjat blogga! Kram

2011-05-25 @ 18:06:34
Postat av: Lilian

WOW!! Så mye godt og vakkert det fans her. Kul m kakeblogg, da kan jeg gå hit for inspirasjon når det trengs =D STOOOR klem fra Tønsberg/Norge ;O)

2011-05-25 @ 18:30:43
Postat av: Berkeh

Att du skulle vara amatör var i ödmjukaste laget...du är ett superproffs!! Så glad att se att du startat bloggen!! Blondinbella kan slänga sig i väggen;) KRAM

2011-05-25 @ 22:40:29
Postat av: Wanda

Vilka proffsiga tårtor!!! Äntligen Lena att du kom på att visa upp lite av din tallang!!! Jag har haft flera tillfällen då jag fick smaka på dina kakor och det var rena nöjet för smaklökarna!!! Kommer att titta ofta in här och försöka baka något gott från dina recept!!!

KRAM

2011-06-01 @ 11:47:27
Postat av: Marjut Jeskanen

Hej Lena, vilka fina kakor! Jag är helt imponerad. Fick just veta av Majvor att du hade en egen blogg. Tänkte testa något gott av receptena till påsk. Alla bilder är så fina.



Många varma påskhälsningar från Marjut i Västervik (Vasa, Finland).

2012-04-01 @ 20:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0